Hoe kan ik de naam van mijn buren te weten komen

Ik moet dringend een paar aangetekende zendingen richten tot mijn buren , voor terechtwijzing . Maar ik ken hun naam niet ,niet op de bel , ik weet niet wie het zijn en van slechts enkelen ken ik hun nationaliteit.
De politie te vragen weigert ze te geven.
Een deel er van zijn illegalen

Toegevoegd na 5 minuten:
Via het Kadaster is mogelijk , maar dat kost tijd en geld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13K

Het beste antwoord

Via het kadaster kan binnen minuten, en kost iets van 2 euro of zo. Als je een conflict heb met je buren moet je dat toch uitvechten via de eigenaar van het pand.

Toegevoegd na 58 seconden:
Als het illegalen zijn, kan je daar aangifte van doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

aanbellen en de naam vragen is de enige manier, buiten via wel-bekende buren kijken wie er nog andere buren kent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is bijna kerst, dus stuur een kerstkaartje. De meeste mensen sturen wel een kaartje terug met naam, dus voila, naam bekend :)

Toegevoegd na 50 seconden:
Oohw, heb niet gelezen dat het met spoed is, dan is vragen inderdaad de enige optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die namen kun je alleen te weten komen als je ze aan hen vraagt. De politie mag ze niet aan jou geven - en als er illegalen wonen zullen ze het niet eens weten.
En voor terechtwijzing? Bedoel je dat je klachten hebt of zo?
Dan zou ik gewoon een brief maken met als aanhef 'Aan de bewoners van de Blablastraat nummer zoveel'. Hou zelf een kopietje.
Als het inderdaad om klachten gaat en je bent huurder: kopie van die brieven ook naar je wbv/verhuurder sturen.

Als je de namen niet hebt, moet het maar zonder. Meld in je brief maar dat je graag een persoonlijke aanhef had gebruikt maar dat je geen namen weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat een pakketje komen, neem dat niet aan maar zorg ervoor dat je buren het aannemen en ervoor tekenen, dan kan je via track and trace lezen hoe ze heten.
(tja, als het illegalen zijn is dan de vraag of het de echte namen zijn)
succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan toch een brief sturen met adressering :"Aan de bewoners van ..."
De namen hoef je niet perse te weten.
Verstuur met handtekening retour, zodat jij altijd kan aantonen dat diegene die getekend heeft, de brief ook daadwerkelijk ontvangen heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik al drie keer gedaan: helaas dead letter
Als je de postbode ziet aankomen voor hun deur gaan staan en heel aardig de post van de postbode aanpakken, en na de naam gelezen te hebben de post in hun gooien, aardig gebaar naar de postbode toe.
Je moet wel even op de uitkijk gaan staan voor de postbode en dan snel hun kant oplopen.